6.1.2020

Joulukorttikavalkadi, osa 1

My Christmas cards from 2019 were mostly made from one single scrap paper with vintage labels. I'll post all of them in a row without furher explanations. Though, I must say that last Christmas was the first one after far too many years that I actually enjoyed making Christmas cards! Sorry for the bad images, I took them quite quickly.

Julkaisen pötkössä jouluksi 2019 tekemäni kortit. Suurimmassa osassa käytin joulukuvia yhdestä ja samasta skräppipaperista. Täytyy sanoa, että monen monen vuoden "pakkopullan" jälkeen viime joulun alla oikeasti nautin joulukorttien tekemisestä! Niiden askartelu toi juuri sopivasti irrottautumishetkiä työstä. Pahoittelen huonoja kuvia, en nyt halunnut käyttää niihin hirveästi aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olipa mukavaa, kun kommentoit!
I'm so happy you left a comment!